Saturday, September 19, 2009

now it's juz about time for my raya entry. today i've been sleeping and surfing all day long. tomorrow will be the first day of eid n i was crying like hell when i woke up this morning. homesick. miss my grandmom the most. dunno y everytime i look at the kain smayang tears will be running at my cheeks. it reminds me of her. on the first place i've made up my mind to bring the old telekong wif me coz i love it so much. myb my friend's lost trigers me something. this is gonna be my first raya away from home. away....

2 comments:

SaljuSakura said...

salam...sori,lame x tulis komen kat cni..sy mewakili diri sy n seseorg,ingin memeriahkan ur blog ni..hehe...erm..kite same..kene beraye di overc this year,hope thn depan dpt cuti skali time raye..wahh..jeles dgn my twin..die raye sakan thn ni..xpe..i will revenge..hehe...n sy dah update my blog..kalau rajiin..berkunjunglah ke blog tu ye...nak tinggalkan satu dua perkataan pun x pe..shown awk pernah jejak kaki kt blog tu..hehe..ok,SALAM AIDILFITRI,moga dirahmati Allah sentiasa...
p/s:nfe bizi sket sejak akhir2 ni rasenye..x sempat nk post komen..me too.dgn exam n smbutan raya,mcm bizi je rase..ok..salam ukhuwah..

zz said...

ceh2...wakil sapela tu ek...dh men berwakil-wakil lak skang ni ek...if that so, sy mewakilkan diri sy mengucapkan terima kasih di atas kunjungan anda berdua y secara x lansung memeriahkan lg kemeriahan syawal di blog sy. take care guys...